Najczęściej zadawane pytania

Co powinienem/am zrobić przed zgłoszeniem awarii?


1 Prawidłowe podłączenie instalacji.

Wewnątrz Państwa domu zamontowany jest zasilacz służący do zasilania urządzenia odbiorczego znajdującego się na zewnątrz. Zasilacz ma dwa opisane gniazda: POE oraz LAN. Do gniazda POE należy podłączyć kabel sieciowy wychodzący do urządzenia odbiorczego. Natomiast do gniazda opisanego jako LAN należy podłączyć kabel prowadzący do komputera.

UWAGA ! Błędne podłączenie może spowodować uszkodzenie komputera.

2. Gdy nie działa połączenie

Za nim wykonają Państwo telefon do naszego serwisu prosimy o przeprowadzenie następujących czynności:

  • Proszę wyłączyć zasilacz urządzenia odbiorczego z prądu na około minutę i podłączyć ponownie. Po czym po około dwóch minutach sprawdzić połączenie z internetem.
  • Jeżeli Państwa komputer korzysta z połączenia bezprzewodowego za pomocą routera prosimy o sprawdzenie czy państwa karta bezprzewodowa nie została wyłączona.

3 Mój internet działa za wolno

Zanim zadzwonią Państwo do naszego Biura Obsługi Abonentów proszę wyłączyć wszystkie programy korzystające z internetu oraz wejść na stronę test.flynetwork.pl Następnie proszę ściągnąć przykładowy plik. Prosimy o wykonanie 3 testów w odstępach co 30 minut. Wyniki prosimy zanotować i podać podczas zgłaszania problemu. Zgłaszając usterkę prosimy również o podanie czy Państwa komputer podłączony jest kablem sieciowym czy bezprzewodowo za pomocą routera.

Prosimy również o zapoznanie się z poradami dotyczącymi szybkości łącz internetowych opublikowanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej pod adresem: http://www.cik.uke.gov.pl/najczesciej-zadawane-pytania/internet/88-przepywno-acza-abonenckiego.

4 Jak podłączyć dodatkowe komputery

Nasi klienci standardowo mogą podłączyć jeden komputer. Jednak obecnie w wielu domach znajduje się więcej komputerów i innych urządzeń korzystających z dostępu do internetu. Wystarczy, że zakupią Państwo router, który zapewni internet na większej ilości urządzeń. Obecnie większość routerów posiada moduł radiowy dzięki czemu będą mogli się Państwo cieszyć bezprzewodowym dostępem do internetu na terenie swoich domów.

Konfiguracja routera jest dosyć prosta i szczegółowo opisana w instrukcjach obsługi. Jeżelijednak mieli Państwo problemy z konfiguracją prosimy o telefon do naszego BOK. Usługa serwisowa konfiguracja routera jest płatna.

5.Jak zgłosić usterkę i jak szybko zostanie usunięta

Dokładamy wszelkich starań, aby usterki wynikające z naszej winy nie miały miejsca, jednak urządzenia elektroniczne potrafią ulec uszkodzeniu. Dlatego też w przypadku wystąpienia awarii prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi klienta.Zapewniamy, że każde zgłoszenie serwisowe traktujemy priorytetowo i staramy się usunąć problem najszybciej jak to możliwe.

Prosimy o możliwie wczesne zgłaszanie problemu możemy wówczas szybko zareagować.

6 Jak wygląda proces podłączania do naszej sieci radiowej

Po zgłoszeniu chęci skorzystania z naszych usług w ciągu kilku dni telefonicznie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik w celu umówienia przyjazdu pracowników, którzy sprawdzą możliwości techniczne podłączenia internetu. Jeżeli wynik pomiaru będzie pozytywny skontaktujemy się w sprawie umówienia przyjazdy naszej ekipy monterskiej, która wykona niezbędną instalację.

7. Czy w usłudze są jakieś limity ściągniętych danych

My nie ograniczamy naszych abonentów. U nas płacąc za dostęp do Internetu mają Państwo gwarancję, że nie nakładamy żadnych limitów ściągniętych danych. U nas w przeciwieństwie do operatorów komórkowych mogą Państwo ściągać tyle danych ile sobie tylko Państwo życzą.

8 Czy Urządzenie dostępowe powinno być włączone cały czas do prądu?

Nasze Urządzenia dostępowe to najwyższej klasy elektronika. Urządzeniom tego typu nie służy długotrwałe wyłączenia przy niskich temperaturach i dużej wilgotności. Dlatego też prosimy o nie wyłączanie ich z prądu. Miesięczny pobór prądu jest nieznaczny i nie odczuwalny w rachunkach za prąd. Dodatkowo gdy urządzenie będzie włączone cały czas nasze służby techniczne będą mogły przeprowadzać ich aktualizację i dostosowywać do nowych usług dzięki czemu będą mogli Państwo cieszyć się najwyższym standardem usług.

powrot strona glowna

GDZIE

NAS

ZNALEŹĆ

mapa zasiegu site copy